Presentation

Hej och välkommen till min nya blogg!

Jag är en läsare av Emmys sexblogg som jag tycker är superbra för unga tjejer och killar, men att det bara finns en stor informativ sexblogg tycker jag är på tok för lite. Därför kom min blogg till.

Denhär bloggen är till för att stärka era självförtroenden, svara på era frågor och försöka få så många som möjligt att ha en avslappnad och positiv syn på sex och relationer!

Jag är ingen expert, och har ingen utbildning i ämnet, men jag har övelevt min tonårsperiod med en stor nypa förnuft och common sense. Jag vill hemskt gärna hjälpa så många som möjligt med att våga lita mer på sitt förnuft och inte oroa sig i onödan.

Jag tar otroligt gärna emot frågor, och jag ska försöka svara och vägleda er i allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0